WRC 9 FIA World Rally Championship
3 new rallies (Kenya, Japan, New Zealand), over 15 classic cars and 100 special stages to tackle!
WRC 9 has new game modes specially designed for the community, including a Clubs system where each player can create their own championship and compete in it online with the rest of the world!
Take control of all official drivers and cars in 3 WRC categories with improved physics for even greater realism, redesigned environments and all-new pacenotes for total immersion.