Move it, Wario style!
Shake, punch, dance, wiggle, and even curtsy through over 200 lightning-fast microgames in WarioWare: Move It! on Nintendo Switch.
Each microgame begins with finding the perfect Form. Follow the instructions on screen for success!
PSA: Make sure those Joy-Con wrist straps are on tight, some microgames require you to let go of your Joy-Con controllers!
Even on holiday, Wario can’t help get himself into trouble. While visiting an exotic island (with the whole gang in tow), he comes across the mysterious Form Stones - and some ancient guardians as a result!
Complete a series of lightning-fast microgames while the gang enjoys their holiday! Tackle them solo, or have a second player join you with their own set of Joy-Con controllers for some co-op microgame concoctions!
Up to four players can embrace their silly side in Party Mode! Take part in a bunch of different minigames, full of fun scenarios and funnier movements!