Windstorm: Start of a Great Friendship
Based on the successful Windstorm movies and best-selling books, experience exciting riding tasks together with Windstorm and freely explore the breathtaking surroundings of the Kaltenbach estate. Ride alongside other horses, look for hidden objects and try to become the racing champion. Numerous secrets and hidden locations are waiting to be discovered!
After a long day of adventuring across the beautiful hills of Kaltenbach, take care of your animal friend with all of your love! Grooming, scraping out hooves and much more is necessary to keep your newly made friend in good shape. Windstorm is happy when you clean his stable or play around with him in the paddock. In return, he will always be by your side during your adventures and you will push each other to become the best you can be!