WitchSpring3 [Re:Fine] - The Story of Eirudy
WitchSpring3 Re:Fine – The Story of Eirudy takes you deep into the Misty Forest, where the Witch Eirudy lives secluded from the rest of the world, when one day she meets an adventurous young man named Adrian in the forest, Eirudy’s life changes as she is thrown into the tide that determines the fate of deities and humans. The adventure begins and leads you down to an entwined path between light and darkness – which patch will you choose?
With Japanese voice actors, and text fully localized into English, the game is a stand-alone title in the Witch Spring Universe. It comes with new visuals and sound, very cute art style and loveable characters.