The Deluxe Edition includes the Buddy Pass, allowing you and a friend to play the entire game together, even if they don't own the game themselves.
Story: Paris 1980. BJ Blazkowicz, hero of the second American Revolution, is missing. Nineteen years after the events of Wolfenstein II: The New Colossus, BJ has disappeared after a mission into Paris.
Now, after years of training and guidance from their battle-hardened father, BJ’s twin daughters Jess and Soph are forced into action. Team up with a new cast of freedom fighters and brave the unsettling sights and sounds of twisted, alternate reality 1980s Paris.