World's End Club
Renowned game writers Kotaro Uchikoshi and Kazutaka Kodaka return with a brand-new game that’s easy to dive into and full of twists and turns. This charming and vivid story of friendship and mystery will captivate new and experienced players alike!
The “Go-Getters Club,” a group of misfit students from all over Japan, find themselves trapped in a strange theme park during a class trip. In order to unravel the mystery of their circumstances and find an escape, they must take part in a “Game of Fate” that will test their bonds of friendship! With colorful visuals, charming characters, accessible gameplay, and a compelling story, this is an experience you will never forget!