Yu-Gi-Oh! Legacy of the Duelist: Link Evolution!
Build your Deck from over 10,000 cards and take on the most iconic Duelists from the Yu-Gi-Oh! universe. Relive the stories from the original animated Yu-Gi-Oh! series through Yu-Gi-Oh! ARC-V and challenge the newest generation of Duelists from the virtual world of Yu-Gi-Oh! VRAINS!