Zengeon
Zengeon is an anime-infused action RPG rogue-lite with a selection of characters with unique playstyles. Slaughter your way through demonic hordes and colossal bosses with hundreds of combination and skill possibilities!
For centuries, the Celestial Academy has protected a seal within the Blessed Land, keeping the Dark Emptiness from entering this realm. But... everything must eventually come to an end.
Now, the Demon God makes his return... Choose from six playable characters, each with their own attacks, skills, and items.
It is up to you, as one of the students of the Celestial Academy, to repel the Dark Emptiness and repair the seal in the Blessed Land!