bayala - the game
A spellbinding fairy adventure: Accompany Surah on the magical journey across bayala.
The game based on the movie! When the dragons disappear, the power of magic might vanish, too. Together with Surah, you set off on an adventure-packed journey through forests, into caves and across bayala’s Dragon Mountains. Face off against the evil Shadow Queen Ophira, save bayala from certain doom, and bring back the magic!