In de Blob 2 Comrade Black and the Inkies are back with a whole new plot to rid the world of color. With all-new help from Papa Blanc and his followers the Blancs, Blob and his friends will have their work cut out for them bringing color back to the citizens of Prisma City.
Share: Recruit your friends to join the color evolution in all new co-operative multiplayer modes.