void tRrLM(); //Void Terrarium
In a world contaminated with toxic fungi, a discarded maintenance robot finds a lone human girl among the discarded junk in a scrapyard. To ensure her survival, the robot and a decommissioned AI known as factoryAI must create a refuge for her within a terrarium.