Axelay
Pilot the prototype Axelay ship against a mysterious alien armada intent on conquering the galaxy. Use your wide range of weaponry across vertical and horizontal scrolling stages – from planets of flame to sprawling space stations – on your way to destroying the aliens’ base.
Axelay is renowned for its excellent arcade-style graphics, high-quality sound, and intense-yet-rewarding gameplay developed by Konami’s masters of the shooter genre. Experience what many believe to be a Super Nintendo classic!