The Brawl Brothers are Hack and Slash, two martial arts experts who take the law into their own hands when their friends are kidnapped by a foe intent on building a clone army.
This beat 'em up classic features side-scrolling action for one or two players, as Hack, Slash or – when unlocked – their friends Lord J., Kazan and Wendy.
Use all the moves at your disposal to fight your way to the enemy's secret fortress. Taking a beating? Don't worry; use angry mode to become invincible for a short time!