Contra III The Alien Wars
In the year 2636, the Alien War rages on, and it's up to two soldiers, Jimbo and Sully, to stop the invasion. In this Super NES classic, play solo or with a friend and battle through six stages of non-stop, run-and-gun action.
Collect power-ups including bombs, flamethrowers, spread shots, lasers and homing guns. Control Jimbo and Sully as they travel through war-torn cities, race on air bikes, ride missiles and ultimately break into the alien base to defeat the boss once and for all.