King Dedede has been possessed by an evil force and is causing trouble all over Dream Land and only Kirby can save the day!
As usual, Kirby can swallow his enemies and absorb their abilities like fire, ice, or stone; but also Kirby can call on his animal friends like Rick the Hamster and Nago the Cat. He can also summon his stretchy-tongued pal Gooey, controlled either by the computer or a friend.
With its colourful 2D graphics, classic gameplay and abundant cuteness, Kirby’s Dream Land 3 oozes old-school charm!