In the action classic Mega Man X2, X must lead a fight against a new threat: Maverick Reploid rebels known as X-Hunters, plus eight new and deadlier Mavericks!
Fortunately, Dr Light has supplied state of the art upgrades. Seek out the capsules to equip X with a Double Charge Shot, Body Armour and more. X can also ride in vehicles like the Mobile Attack Armour and Mobile Attack Cycle.
And of course, X can use the abilities of defeated Mavericks to turn the enemies' weapons against them!