Just when it seemed like a cure for the Reploids had been found, suddenly the once-peaceful robots are turning back into rogue Mavericks. As Maverick Hunters, Mega Man X and Zero spring into action.
Mega Man X3 is the final chapter of the series on Super Nintendo. Play as Mega Man X or, for the first time, as Zero who has even more powerful weaponry. In addition to the classic run-and-gun gameplay, collect armour and new Enhancement Chips to upgrade your abilities further. Do you have the skills to fight this latest outbreak?