Pop'n Twinbee
The classic Super NES cute 'em up returns on Virtual Console! Pilot the sweet yet powerful spacecrafts TwinBee and WinBee as you fend off the forces of the Donguri army.
Fly through seven stages, solo or simultaneously with a friend, to defeat the evil Dr Mardock’s forces. Power up by collecting bells; shoot them to change their colour and effect!
Two players can also team up: transfer energy to each other if one of you is low, or grab and throw the other player around the screen to take out multiple enemies!