A novel action puzzle game set in the sacred towers taken over by the evil sorcerer, Chew Man Fu. It’s up to you as an apprentice female monk to free the towers, and lift Chew’s curse to bring peace and fried rice back to the land once ruled by the Egg Roll Dynasty.