This popular vertical-scrolling shooter is renowned for its cute and comical world and goofy enemy aliens!
You take on the roles of TwinBee and WinBee, flying through the sky on a mission to save the planet from evil alien invaders. Standing in their way are six stages full of crazy aliens! Play as TwinBee in single-player mode, or team up with WinBee in two-player co-operative mode*.
With powerful attacks like Big Shot, along with Twin Attack and Burst Attack in two-player mode, there’s plenty of sting in their arsenal! Use your Shot to transform Bells that appear in stages into items with various effects. Stock up on these items to expand your attack range and make those aliens buzz off!