ImageFight II
This vertically scrolling shoot-'em-up is the well-received sequel to Image Fight, originally released on PC Engine.
Three years after the Moon War, an alien force has come out of the Sagittarius sector of space and has turned its gaze on Earth.
Make good use of the Pod system, too. Master techniques like the Pod Shot and Rocket Fire to overcome all obstacles in your way!
The day of invasion is predicted to occur in two years. Humankind must use the time it has left to fight for its survival!