Necromancer
Necromancer is a horror RPG released in 1988. You are a hero who heads out on an adventure with two other allies in order to search for the Evil Holy Sword, Necromancer, to defeat an evil force that is about to take over the Kingdom of Ishmaelia.
Defeat enemies to level up and travel the land to gather information about the Evil Holy Sword, Necromancer.
You will be able to choose your two allies among five possible candidates at the castle, which is the starting point of the game. Each ally possesses different abilities so choose them wisely and make sure that you progress the game with each character’s specialty in mind.
This is overall a relatively difficult game and will guarantee hours of challenging gameplay. We hope that you will enjoy a fantasy world full of thrill and mysteries.
Please note that this title only comes with Japanese text and is recommended for players with knowledge of the language.