This game picks up where the first one left off, with you taking on the role of the main hero’s son. You’ll need to rely on your magic compass and gathered information to find entrances to labyrinths and defeat the bosses within them. Make your way through the field, and find hidden information and items. Move blocks and destroy walls to uncover secret rooms.