Kirby's Block Ball
Kirby breaks into new territory in Kirby’s Block Ball – a fast-paced action game in which Kirby becomes the ball in a crazy contest to clear all the blocks in each stage and earn the highest score.
Kirby can bounce off paddles on all four sides of the screen, so you’ll need quick reactions. You can also make use of Kirby’s powers like Spike, Burn or Stone which will help in the final showdown with King Dedede!