A battle of epic proportions!
Alphadia Genesis boasts a rich, complex story starring Fray, a member of the local guild, and Corone, a knight. As their journey progresses, and conflicting national interests come to the forefront, it becomes apparent that it may take more than a little work on both their parts, if their relationship is to weather the foreboding storm on the horizon.