Art Academy: SketchPad is a robust art application that anyone can enjoy – from beginners to experts of all ages. Unleash your creativity using realistic stylus and touch screen-based controls.
The tools at your disposal allow for an amazing level of detail. The huge variety of pencils, coloured pencils, and pastels behave just like the real thing – with additional tools to further enhance your experience.
Use a pre-loaded image as a subject, or anything else you wish to create works of art to your heart’s content. When you’re done, you can instantly share your creation by posting directly to Miiverse!