Citadale - The Legends Trilogy
Citadale - The Legends Trilogy includes all three chapters of Citadale. The trilogy continues to tell the story of Sonja Dorleac on her quest. There are many levels to conquer and many hidden gems to find. If you liked the original Citadale, you'll love the trilogy!