Cubit The Hardcore Platformer Robot HD
Cubit The Hardcore Platformer Robot HD is an action-packed platform game, where music plays a very important role.
With only one button to jump, you must help Cubit to go from platform to platform, while you avoid obstacles and enemies through the different scenes of the game.