An evil corporation destroyed his forest, forcing him to eat dumpster food to survive. Now it's his turn to take out the trash. Epic Dumpster Bear is an action-packed platformer – inspired by the 16-bit classics – where you play as a dumpster bear with a chip on his shoulder.
Enjoy over 70 levels filled with tricky platforming, challenging bosses, and secret levels to be discovered. Use over 35 unlockable Miiverse stamps and bonus puzzle levels throughout the game that take unique advantage of the Wii U GamePad.