Fat Dragons
Fly your dragon and do battle against enemy dragons invading your territories! Fight within the ruins of an ancient city, then do combat among the trees in a lush jungle. Dodge the molten fireballs launched from an erupting volcano, and avoid pounding rain storms and lightning strikes amidst the clouds – all while taking out your enemies!