Flight of Light
Flight of Light is a rhythm game that cuts its own path through exotic, otherworldly landscapes. Leave a trail of stars and stream of colours in your wake as you collect points and speed boosts by moving in time to the music.
With an upbeat soundtrack that uniquely blends an eclectic mix of funk, EDM, vaporwave and other genres. Play with up to five players in score and race modes, both co-operatively and competitively*.