Koi DX reflects a tranquil and mesmerising experience as you embark on an introspective journey through the lens of a lone koi fish that has been separated from its owner and is the last hope for purifying waters polluted by mankind.
The memory jigsaws are spread across each of the levels. When picked up, the story of the corresponding level will unlock and can be viewed.