Level 22
Level 22 is the first stealth game set in the merciless and frenetic world of work! Gary is an office worker who, after a drunken night out on the town, has overslept. Here’s where it gets tricky, because this isn’t the first time Gary has been late for work, and he could be fired if he’s spotted arriving at his desk after everyone else yet again.
Gary will have to prove he’s smart and sneaky enough to make his way up 22 floors to reach his office without being seen. Hide in closets, crawl through air vents and slink along the walls to avoid being spotted. Use everything in your reach to get to the end of the level: hide behind a newspaper, smash a vending machine with a well-aimed kick or use doughnuts to lure the security guards away.
From the basement to the boss’s office via the research and development labs, drive your colleagues crazy, booby-trap photocopiers and more to reach your office and settle the score with your bosses.