My Style Studio: Notebook
This is the place where players of all ages can enjoy painting. A full set of powerful yet easy-to-use image-editing tools. Use the pen or pencil to sketch or make your notes, use the brush and smudge tool to paint gorgeous artwork. Mix your photos with drawings and paintings or make a flipbook animation. You can also personalise your notebook by drawing on the cover.