PING 1.5+
PING 1.5+ is a new arcade-style puzzle game with the objective of shooting the cube through over 100 stages to reach the orange. Get frustrated in trying to beat all of the stages – this game isn't for the weak-hearted. PING 1.5+ mimics the retro days of gaming by having a notoriously hard difficulty curve.
PING is on a mission to save the world against the Spheres. Will he succeed? Only you can decide the world's fate with your ultimate master super gaming skills.