PixelMaker Studio
PixelMaker Studio is a drawing program designed specifically for making pixel art images, animations and tile-based scenes!
Using easy to use tools on your Wii U GamePad, you can design images as simple or as complex as you like. Experiment, and create characters and scenes based on your favorite classic video games, or draw straight out of your own imagination!