Plantera
In the world of Plantera, you grow your own garden and breed plants and animals to earn coins with their produce. Use the coins to buy new plants and animals, and also special items and garden expansions.
You can download Plantera on Wii U for free if you have already downloaded Plantera on Nintendo 3DS family systems. (Your Wii U and Nintendo 3DS must be linked with the same Nintendo Network ID)