RUSH
In RUSH's fully three dimensional levels, players need to guide cubes to colour-coded exit points using Conveyor Belts, Warps, Stops Signs, Splits and more! The game can be easily controlled with the stylus on your Wii U GamePad, allowing your brain to fully focus on the solutions!