Sky Force Anniversary
The legendary shoot-’em-up is here to celebrate its 10-year anniversary in super-destructive style. Harnessing the intensity of classic arcade games combined with modern visuals, Sky Force Anniversary offers a stunning scrolling shooter experience with an incredible new social gameplay element.
This 10th anniversary edition adds incredible depth to the series through stunning 3D graphics, intuitive controls and a powerful upgrade system that’ll keep you blasting for hours on end.