Spin the Bottle: Bumpie's Party
Spin the Bottle: Bumpie’s Party takes full advantage of the unique features of Wii U, using the GamePad and Wii Remotes in different combinations and allowing for TV-free fun. By taking the action away from the television screen, you can focus your attention on simply playing with your friends! A truly innovative way of interacting with both Wii U and your mates, Spin the Bottle: Bumpie’s Party is a fun party game for kids and those who are young at heart!
Bump up the fun with a free software update! Mime, twist and move with six new minigames, take on extra bonus challenges and giggle at the gallery – the Wii U GamePad takes pictures as you play, which can be viewed later for entertainment or embarrassment.
Start the game while your Wii U console is connected to the Internet to automatically begin the software update. Find out more about Wii U software updates in our Support section.