You've never played sudoku like this before. Two players, one puzzle!
There are 1,000 puzzles to solve on your own or co-operatively with a friend. The second player can connect another controller and jump in to assist with a puzzle at any time*!
If you feel like getting competitive, Party Mode lets you battle it out against an opponent to see who can think the quickest with unique fast-action gameplay.
Solve a square and your opponent has only seconds to respond or the point is yours. When your opponent makes a move, you have to match it quickly or lose the square for good.
Sudoku Party features 1,000 exclusive puzzles designed by Conceptis, the world's leading creator of logic puzzles. They're all professionally crafted, uniquely solvable, beautifully symmetrical puzzles, graded in four difficulty levels.
Download Sudoku Party on Wii U for free if you have already downloaded Sudoku Party on Nintendo 3DS.