The Gem Collector
Embark on an adventure as Nomi, the volunteer gem collector from the Earth Tribe. Run, jump, fight enemies, solve puzzles, and collect gems in over 21 levels.
Any fan of traditional 2D platformers will be right at home with this game. Get ready, and start collecting!