Wii Sports Club is a new way of experiencing all your favourite Wii Sports events, enhanced with new modes and features only available on Wii U. Enjoy deeper gameplay, online multiplayer* and the chance to join clubs, all while getting active with your favourite sporting events!
How you enjoy Wii Sports Club is up to you. The retail version gives you full, unlimited access to all five sports, while the download software offers a range of timed passes that let you choose which sports to play, and for how long.
If you purchase a Day Pass you'll get an all-inclusive 24-hour pass that lets you play all five sports to your heart's content within that period. Alternatively, buying a Single-Sport Pass for each individual sport means you can enjoy your chosen sport with no time restrictions – whether you prefer the court, the lanes, or somewhere else, it'll be open to you for keeps! The Baseball & Boxing - 2-in-1 Single-Sport Pass gives you full access to both sports for the price of one, perfect for fans of diamonds, rings, and gloves of both kinds!
Not sure which sports you fancy? Don't worry, you don't have to decide just yet – start Wii Sports Club for the first time and you'll get a complementary Day Pass**, giving you the chance to try out all the sports for free for 24 hours.