Game Party Champions is the fifth instalment of the widely successful Game Party franchise and available exclusively for Wii U. The game's fun, pick-up and play style will appeal to experienced and new gamers alike. Using the system's innovative Wii U GamePad, players tilt, turn and touch the controller to play arcade, sports and party games in entirely new ways.