Turbo: Super Stunt Squad
Turbo: Super Stunt Squad is a high-velocity action racing game featuring the super-charged crew of characters from the feature film. Each playable character has their own signature street style and tricked-out skills which will come in handy when showing-off and earning respect with jumps, drifts, grinds, flips and other super-cool stunt moves. Expert skills will also prove useful to earn power-ups, customise your character, discover shortcuts, and win the race in the larger-than-life environments of Turbo!