Warriors Orochi 3 Hyper
It’s been years since the battle against the Serpent King, Orochi. But now a new threat is on the horizon: a terrible monster resembling a serpent with eight heads is casting its shadow across the land, felling even the strongest warriors. Helped by the mysterious Kaguya, our heroes must travel back in time to save fallen comrades, forge new alliances and build an army worthy of taking on this fearsome enemy. Defeat the monster and save the world in tactical action game Warriors Orochi 3 Hyper on Wii U!
Warriors Orochi 3 Hyper features more than 130 playable characters, including beloved heroes from the world of Samurai Warriors, characters from the Ninja Gaiden and Dead or Alive series, and more! You can build bonds between characters by interacting at banquets, fighting together as allies and rescuing wounded comrades. It's well worth it too, because the bonds you forge can influence the storyline, or unlock extra attacks and new stages...
Clear stages in Story Mode or Free Mode to edit them and create your own unique battlefields, change voice lines or characters, and even rate scenarios created by others to see how yours compare. An all-new Duel Mode combines elements of player versus player battles and card battles into intense combat for player vs. COM battles, or online battles against your mates. You can play co-operatively with a friend both locally and online – and it's your choice whether you use both the TV and Wii U GamePad screens, or just play using standard split-screen on the TV!