Kirby's Epic Yarn
Kirby's first console platform game since the Nintendo 64 days introduces an amazing new look based on animated yarn and a world of cloth and textiles. The creative approach is woven directly into the gameplay and allows the ever-morphing Kirby to take on a variety of new forms. It's a one-of-a-kind platformer that lets players explore high and low for hidden objects and fun adventure.