Super Smash Bros. Character Sale: New Challengers
That's not all, though: check back next week for news about discounts on games featuring veteran fighters!
With a blend of blistering ground and air action, underpinning explosive projectile and melee assaults, this exhilarating blaster packs a massive punch, with its unique control system and heavenly 3D graphics!
Mii characters really come to life in this wacky game, because each one gets a unique voice and a personality that you set. All your Mii characters will live together on tropical islands packed with fun things to see and do – and of course, whether they’ll get along nicely or fight like a bag of weasels has an awful lot to do with their personalities!
Packed with new animals, new experiences and new ways to have fun, both long-time fans of Animal Crossing and newcomers to the series are sure to enjoy everything that Animal Crossing: New Leaf has to offer. It's a new life... live it how you please!
Wii Party U offers more ways to play than ever before, thanks to the Wii U GamePad. Whether you're controlling the action with the GamePad while other players use Wii Remotes to join in the fun, competing head-to-head in minigames created specifically for Off-TV Play or using the GamePad as a prompter for all kinds of crazy actions, there's something for everyone!
With 77 exercises, the ability to exercise away from the TV, unique online Miiverse features to help keep you motivated and much more, Wii Fit U offers countless ways to help you get active and stay active.
Face off against your favourite opponents from the arcade and NES versions, along with a roster of all-new foes, on your way to the top of the WVBA (World Video Boxing Association) rankings.