Qualifying Club Nintendo members will automatically receive four download codes via email. Nintendo encourages recipients to share their codes, as up to three other friends who also own Nintendo 3DS or 2DS systems can play multiplayer together through local wireless even if those three friends aren’t Club Nintendo members. The Club Nintendo demo of the game allows for unlimited play, and features the Smash mode with five playable characters (Mario, Villager, Link, Pikachu and Mega Man), one stage (Battlefield) and the ability to compete in local multiplayer matches with fellow Nintendo 3DS and 2DS owners who have downloaded the demo to their systems.