Animal Crossing: Happy Home Designer is coming to Nintendo 3DS family systems on October 2nd, but before then you can get a sneak peek of things to come at our new website!
In Animal Crossing: Happy Home Designer, create dream homes, gorgeous gardens and a lively town square for your Animal Crossing friends. Find out what an animal wants out of their abode, then turn their dream home into reality, inside and out. Listen to their requests, pick a style, finish it off with the perfect furniture and other decorations, and create happy homes for everybody! You can also develop the town plaza by designing shops, schools and other town facilities. With Animal Crossing amiibo, you can design homes for your favourite Animal Crossing characters, or invite them over to places you’ve already decorated!
Take an early look at the game at our official Animal Crossing: Happy Home Designer website. Look out for more updates, including information on the design possibilities, sharing and amiibo in the near future!